Woss Campground

9 september 2018 - Woss, Canada

Vanochtend voordat we vertrokken nog even naar het strand geweest van Miracle Beach. Jammer dat het weer niet echt meewerkt want wat is dit een mooi strand! Hier een paar foto’s gemaakt en toen in de camper op weg naar Cambell River. Daar de camper geparkeerd en eerst maar een een paraplu gekocht. Is in deze weersomstandigheden wel handig! Daarna een klein stukje door het centrum gewandeld maar toen begon het alweer te regenen en zijn we weer in de camper gestapt. Onderweg bij Ricky’s gestopt om wat te eten, zo’n heerlijke Amerikaanse Diner waar ze constant koffie bijschenken en iedereen met Darling aanspreken.Na de lunch verder gereden richting Telegraph Cove. Toen het even droog was zij we bij een  rest area gestopt en hebben daar  lekker de stoeltjes uit de camper gehaald en koffie gemaakt. Heerlijk, je eigen huisje bij je .Omdat het inmiddels te laat werd om nog helemaal door te rijden naar Telegraph Cove zijn we  op een gegeven moment maar ergens afgeslagen. Gelukkig  vonden we al snel een bordje met daarop vermeld: Campground.  Het kostte nog wel wat moeite om daar te komen. Maar na een vijftal kilometers over een gravel weg  kwamen we aan op de camping en konden we genieten van een schitterend uitzicht op een rustige kleine camping die ook nog eens gratis was.

1. Daniëlle:
    11 september 2018
    Jammer van het weer idd...