Miracle Beach

8 september 2018 - Black Creek, Canada

Vandaag gaan we toch maar weer terug naar de westkust omdat de voorspelling hier alleen maar regen is. Toen we vanochtend wakker werden bleek dat we lekkage  hadden. De vloer was van voor tot achter nat. Toen de vloer weer droog was en we  weg wilden rijden wilde de auto niet starten. Gelukkig zit er een boostknop op en met hulp van die knop  sloeg de  motor wel aan. Maar we hebben wel contact met Travelland  gehad en ze hebben besloten om de camper om te ruilen. We hebben dus nu een andere camper, wel hetzelfde type maar hoop ik zonder die problemen. Vandaag staan we op Miracle Beach, een mooie park campground.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Dick Schoenmaker:
    10 september 2018
    Vervelend dat het weer naar regen staat. En nog vervelender als het blijkt dat er een lekkage is in de camper. En nog veel meer vervelend is dat als de camper niet wil starten. Gelukkig dat de mobiel het wel deed en jullie contact kregen met de verhuurder van de camper, en voor een andere auto wilde zorgen. Komt toch weer goed af, maar wel vervelend.
  2. Daniëlle:
    10 september 2018
    Dat was jammer, gelukkig is het opgelost. Duim voor beter weer voor jullie@