Hope

26 september 2018 - Hope, Canada

Vanochtend naar de Othello tunnels geweest. Hier waren we een trail gelopen van zo’n kleine 10 km. Omdat het zo schitterend weer is, zijn we daarna naar deze camping gereden die op slecht 300 meter van de tunnels verwijderd ligt.

Hier hebben we voor het eerst sinds een week weer WiFi en hebben we in het zonnetje deze blog bijgewerkt.  De foto’s  volgen wel als we thuis zijn. Nu gaan we aan de wijn/bier en gaat Peter de fire pitt aansteken.

1. Nicole:
    27 september 2018
    Het leest als een goed avonturenboek deze vakantie van jullie. Veel ontspanning en lekker in de natuur en op avontuur. Veel plezier en we lezen graag mee1
  2. Hester:
    27 september 2018
    Zo langzaam rijden we weer naar elkaar toe nadat we een waanzige mooie reis hebben gemaakt. Vanavond zien we elkaar in Fort Langley en hebben vast veel bij te kletsen bij de fire pitt. Nog 2 daagjes genieten van de zon, de fantastische vergezichten, sprookjesachtig blauwe meren, kabbelende beekjes, gastvrije Canadezen en het heerlijke leven hier...
  3. Darko, Sandra, Ema en Sofija:
    29 september 2018
    Wat hebben jullie de afgelopen weken veel meegemaakt zeg! Wij zijn erg benieuwd naar alle mooie foto's. Wat een prachtige reis uit de verhalen lezend!