Telegraph Cove

10 september 2018 - Telegraph Cove, Canada

Vanomorgen. Op weg naar Telegraph Cove maar omdat we daar pas s’middag op de camping terecht kunnen zijn we eerst doorgereden naar. Port Mc Neill. Daar een lekker machiatto gedronken en een heerlijke panini gegeten. Ook daar zijn we even naar het strand en de haven gelopen. Daarna teruggereden naar Telegraph Cove. Deze camping hadden we thuis al geboekt omdat we hier twee excursies hebben. En deze excursies vertrekken vanuit de haven hier. Maar vandaag hadden we nog zelf te besteden en toen we hier aankwamen hebben we eerst onze reserveringen voor de excursies gecheckt. Alles goed doorgekomen!  In een van de leuke winkeltjes ook nog een warme trui gekocht want het kan morgen  op de boot wel eens koud worden.  Inmiddels was het 1 uur geweest en konden we gaan inchecken op de campground.Toen alles naar onze zin stond hebben we een rondje over de camping gewandeld en zijn daarna weer naar beneden gelopen om in het dorpje wat te gaan eten en drinken.