Vancouver

28 september 2016 - Vancouver, Canada

Vandaag de hele dag in Vancouver doorgebracht en dat is echt geen straf in deze prachtige stad.  s'Morgens  ondermeer naar de Lookout geweest. Dit  is een uitzichttoren, 168  meter hoog met een 360 graden uitzicht over Vancouver. Geweldig.

's Middags hebben we fietsen gehuurd en door Stanley park gefietst. Natuurlijk hebben we ook de totempalen gezien die midden in het park staan. Na de fietstocht nog even heerlijk door de stad geslenterd, Chinatown bezocht, bij een touristen info alvast gereserveerd voor whale whatching Tour en ook nog een oude stoomklok bezocht.Daarna even opgefrist in het hotel. Inmiddels was het zo rond 18.30 uur en begon het donker te worden. Het kaartje dat we die ochtend voor de Look Out hadden gekocht was de hele dag geldig en we besloten om er nog een keer te gaan om  vanaf grote hoogte Vancouver by Night te gaan bekijken. Spectaculair! Daarna in het restaurant van het hotel gegeten en en na nog een biertje te hebben gedronken zijn we op tijd gaan slapen. Vermoeiend , zo'n vakantie