Van Langley naar Vancouver.

27 september 2016 - Vancouver, Canada

Vandaag moeten we de camper weer inleveren bij Travelland. Het was maar een kort ritje vanaf de camping, zo'n 10 km. Na een korte inspectie bleek alle in orde en kregen we de borg terug. Ondertussen was de taxi gebeld en konden we beginnen aan het laatste gedeelte van de vakantie, een paar dagen in Vancouver. Onze praatgrage taxi-chauffeur bracht ons naar het hotel  terwijl hij ons allerlei Wetenswaardigheden over Vancouver vertelde. De eerste indruk van Vancouver was overweldigend. Wat een imposante bouwwerken. Zoveel en zo hoog!

Na in het hotel te hebben ingecheckt  konden we naar onze kamer. Omdat het Rosedale hotel een suite hotel is hadden we naast een slaapkamer, ook een zitkamer en een keuken en natuurlijk een badkamer  ter beschikking. Daarnaast hadden we een  indrukwekkend uitzicht vanaf onze kamer op de 20e verdieping. En tussen de hoge gebouwen door zag je de bergen!

Nadat ze de koffers naar boven hadden gebracht , zijn we gelijk gewapend met fototoestel de stad ingelopen. Ons hotel lag aan Robson Street, heel centraal in het centrum van Vancouver.  We hebben ons de rest van de middag vergaapt aan de imposante gebouwen in Vancouver. We zijn ook nog naar de haven gelopen  en hebben tickets gekocht voor Fly over Canada. Dit is een virtuele 5d  vliegreis over Canada. Net echt!  s'Avonds heerlijk gegeten in een van de vele restaurantjes.