Van Squamish naar Langley

26 september 2016 - Langley, Canada

's morgens naar down town Squamish geweest. Voor Peter werd het tijd om naar de kapper te gaan, dus waarom niet in Squamish?Rond enen werd het tijd om richting Langley te rijden, onze laatste camping. Richting Vancouver was het echt superdruk. In Langley naar camping Fort Langley gereden, deze camping ligt maar zo'n 10 km af van De plek waar we morgen de camper moeten inleveren. Langley is trouwens ook een leuk plaatje. Ook hier werden weer filmopnames gemaakt. Van Bates Motel. Ik ben ook gefilmd maar ik weet niet of ik er op tv ook bij zal zijn

Verder lekker gegeten en voor het laatst ( in elk geval deze vakantie)  de nacht doorgebracht in de camper.

1. Anja Tuller:
    29 september 2016
    Leuk om jullie reis te volgen .... enne nu al weer voorbij, tijd vliegt ... nog veel plezier in Vancouver en voor laters een goede reis terug. En slaap ze voor straks!
  2. Nicole:
    29 september 2016
    geweldige foto's gezien. Lijkt mij ook echt een hele leuke reis. Voor straks een hele goede terug reis gewenst, en tot Dinsdag! (zal je nog wel geen zin aan hebben denk ik)
  3. Darko, Sandra, Ema en Sofija:
    30 september 2016
    Goede reis terug, laatste momentjes. geniet nog heel even!