van Tete Jeune naar Clearwater

20 september 2016 - Clearwater, Canada

Vanochtend na nog een heerlijke warme douche en een lekker ontbijtje vertrokken bij Tete Jaune. Vandaag rijden we naar Clearwater. Onderweg besluiten we om in Blue River te stoppen om brood te halen.Wat een gehucht en wat een winkel. Je gaat daar echt terug in de tijd. Er staat daar zo'n oud vrouwtje achter de kassa, Je krijgt echt het gevoel dat je in een oude film zit. Wel een lekker brood daar gekocht.Daarna door  gereden en een stuk verderop een mooi rustig plekje uitgezocht. Het was lekker weer dus de stoeltjes naar buiten en we hebben daar heerlijk in het zonnetje van onze broodjes zitten te genieten. Daarna verder gereden richting Clearwater. Deze plaatst ligt net aan de voet van het Wells Grey Park.

Na informatie te hebben ingewonnen in het infocenter ter plekke besluiten we om het park in te rijden en daar ergens te overnachten.We rijden naar Camping Pyramide. Deze camping ligt aan de voet van de watervallen die we morgen willen bezoeken.  We moeten zo'n 42 km het park inrijden. Daarna komen we aan op de camping waar we ons zelf moeten inschrijven. Dat was nieuw voor ons. Nadat we ons hadden ingeschreven en het verschuldigde bedrag bij de ingang hadden achtergelaten , duurde het gelukkig niet lang voor de parkwachter langs kwam. We wilden nl graag weer gebruik maken van de fire pit  en het hout kun je bij hun kopen.Dus gelijk vuur gemaakt en terwijl Peter daar mee bezig was, heb ik gezorgd voor het eten. Lekker makkelijk, alles in 1 pan en smullen maar.

De rest van de avond heerlijk buiten gezeten , dicht bij het vuur. Het was echt pikdonker en het enige geluid wat je hoorden buiten het vuur was het geruis van de waterval. .We hadden echt het gevoel dat we alleen op de wereld waren. Super!!!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade