dag 16 Nog een dag in Tete Jaune Cache

19 september 2016 - Tête Jaune Cache, Canada

Omdat deze camping ons zo goed bevalt, besluiten we om nog een dagje hier te blijven. Super toilet gebouw, mooi schoon en lekkere warme douches. In de directe omgeving van de camping liggen een aantal caches en we besluiten om die te gaan zoeken. Twee ervan liggen op loopafstand van de camping. We loepen langs de Fraser River waar een bordje bij staat dat deze rivier bekend staat als de zalmrivier. Door het zoeken naar de caches kom je op plekjes waar je normaalgesproken niet terecht komt. Echt super. Weer terug op de camping hebben we de RV gepakt en zijn naar het volgende dorp Valmount gereden. Dit ligt op zo'n 30 km. Een lange rechte weg.In Valmount een heerlijke grilled sandwiche gegeten in een local dining. Heerlijk. Daarna een wandeling gemaakt in Starraff Wildlife Sanctuary en daarna doorgereden naar Reagard Falls. Dit was een schitterende waterval. Eind van de middag weer teruggereden naar de camping waar we een houtvuur hebben gemaakt. Het was weer een heerlijke dag.