Dag 15 van Jasper naar Tete Jeune Cache

18 september 2016 - Tête Jaune Cache, Canada

Vanochtend na een lekker ontbijten vertrokken naar Jasper met de bedoeling om daar de batterij van mijn telefoon op te laden bij Tim Horton. Helaas ging dat laatste niet door, alle (2) stopcontacten waren bezet. Wel een lekker bakkie koffie gedronken met een Apple fritter erbij.  In Jasper kwamen we even later een fotozaak tegen  waar we een oplader hebben gekocht die werkt op de aansteker in de RV. Yes, ik kan weer foto's maken, want als er 1 ding is wat je hier kunt is foto's maken. Eigenlijk moet je de hele dag je toestel paraat hebben want bij elke bocht heb je weer een ander prachtig uitzicht , of  lopen er dieren rond die je in Nederland niet elke dag ziet. We waren onderweg naar Mount Robson. Daar aangekomen  hebben we bij het informatiecentrum gevraagd naar een camping met stroom  en mogelijkheid om te wassen. Zij verwezen ons oa naar deze camping. Wat een verrassing. Mooi gelegen camping met ruime plekken en fire pit en stroom en water. Nu eindelijk de gelegenheid om de foto's over te zetten naar de laptop.  De camping ligt erg mooi aan een riviertje en beschikt ook over een restaurantje waar we zojuist hebben genoten van heerlijk eten in buffet vorm. Een half uurtje eerder hadden we aan de waterkant een ander Nederlands stel ontmoet en met hun hebben we gezellig samen gegeten.  Teruggekomen wou Peter het houtvuur aansteken maar toen begon het net te regenen. Nu zitten we dus binnen onze "administratie" bij te werken. We hebben hier voor 1 nachtje geboekt maar waarschijnlijk blijven we hier nog wel een extra nacht. Ik hoor net dat er ook caches dicht bij de camping liggen, dus dat gaan we morgen waarschijnlijk eerst doen en dan zal er vast ook nog wel een mooie wandeling hier te maken zijn. Het is hier echt met volle teugen genieten!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Danielle:
    19 september 2016
    Geweldig genieten daar samen!