Canada 2018

25 augustus 2018 - Almelo, Nederland

Het  kom nu steeds dichterbij. Volgende week zitten we in het vliegtuig, onderweg naar Vancouver. Zojuist al naar de kapper geweest. De tickets zijn binnen, nu nog even afwachten of de overtocht  door kan gaan  zoals we hadden gepland of dat we onze plannen moeten omgooien.

1. Dick Schoenmaker:
    28 augustus 2018
    Ja, nu komt het wel dichterbij voor jullie. Spannend om zo weer op vakantie te mogen gaan. Ook de voorbereiding van de vakantie is al mooi. Wij wensen jullie een heel mooie vakantie, een goede reis en veel plezier daar in dat verre Canada.
  2. Darko, Sandra, Ema en Sofija:
    Geniet van de voorpret! Hierbij een heerlijk Canadees recept om de voorpret te vergroten...Bereiding Pouding chomeur, een Canadees dessert
    Benodigdheden:
    1 kop bruine suiker
    ¼ kop gesmolten boter
    1 kop kokend water
    Verwarm de oven voor op 165 C.
    Doe alle ingrediënten voor de cake in de kom van je mixer en mix alles goed door.
    Beboter een ovenschaal van ongeveer 20×30 cm.
    Schep het beslag in de ovenschaal en verdeel het gelijkmatig over de bodem.
    Doe alle ingrediënten voor de saus in een steelpan en breng het aan de kook. Zodra het kookt neem je de pan van de kookplaat en schenk je de saus over het beslag in de ovenschaal.
    Bak de pouding chomeur in 45 minuten gaar.
    Deze pudding is ook heerlijk met een bolletje (zelfgemaakt) roomijs!