Aankomst Vancouver

1 september 2018 - Vancouver, Canada

Vanochtend was ik al om 05.00 uur beneden. Wel lekker geslapen maar ik werd al een uur voor de wekker wakker. Dat was eigenlijk best wel lekker want ik kon vanochtend lekker relax de laatste dingetjes doen. Om 07.35 stapten we in de trein die ons naar Schiphol bracht. Daar inchecken en wachten tot het moment dat we konden boarden. Dat liep uit en ook toen we in het vliegtuig zaten duurde het nog zo'n 3 kwartier voordat we eindelijk de lucht in gingen.
Na een vlucht van bijna 10 uur zijn we geland op Canadese grond om 14.15 uur lokale tijd. Van daaruit naar ons Hotel on Robsonstreet, Downtown Vancouver. Hier konden we ons even lekker douchen en daarna toch nog maar even het Centrum van Vancouver ingewandeld. Na een kleine snack ergens in een lokaal tentje en een biertje in het restaurant van het hotel , zijn we nu op onze hotelkamer. Inmiddels zijn we al meer dan 24 uur in touw. Wat zullen we straks lekker slapen.🙂

1. Hester:
    2 september 2018
    Het was een fantastische, maar erg vermoeiende dag. We zijn moe van de eerste indrukken en het tijdsverschil. Ook wij zijn op onze hotelkamer om bij te slapen. We zien jullie morgen aan t ontbijt!
  2. Dick:
    2 september 2018
    Mooi dat jullie veilig zijn aangekomen aan de overkant van de grote plas. Nu even lekker bijkomen van het tijds verschil. Mooi begin van een mooie vakantie.
  3. Francoise:
    3 september 2018
    Heel veel geniet momentjes samen.