Duffy Road

18 september 2018 - Cache Creek, Canada

Vandaag opnieuw highway 99 gereden, ook wel de Duffy Road genoemd. Deze weg hebben we in 2016 ook gereden, maar dit was zo mooi dat we deze nog graag een keer wilden rijden en we rijden hem nu andersom. We reden nu van St Christophers richting Cache Creek. Onderweg stak er een zwarte beer over, slechts een 10 tal meters voor onze camper!  Even daarvoor meende ik ook al een zwarte beer te hebben gezien in de sloot naast de weg, maar ik dacht dat ik me dat verbeelde. Waarschijnlijk niet dus! Helaas gebeurde dit zo onverwacht dat we er geen foto’s van hebben. Halverwege Duffy road hebben we geluncht in een BC Park. Zo’n prachtige plek aan de rivier en in de zon. We hebben onze stoeltjes uit de camper gehaald en hebben daar heerlijk een paar uurtjes gezeten. Toen toch besloten om nog een stukje door te rijden en uiteindelijk zijn we in Marble Canyon beland en hebben daar de nacht doorgebracht. Met wel een extra deken want het kwik kwam daar niet hoger dan 1 graad Celsius. We zaten daar dan ook nog wel op 700 meter hoogte.

1. Daniëlle:
    20 september 2018
    Lekker fris daar dus. Bijzondere dingen maken jullie mee hoor!