Dag 13 Icefields

16 september 2016 - Jasper, Canada

Vanochtend een klein beetje verslapen. We hadden om 9 uur willen rijden maar als je pas om 08.00 uur wakker wordt, red je dat niet helemaal. Het was dus een half uurtje later voordat we vertrokken van de camping.We hadden in Banff een pakket gekocht met tickets voor 4 toeristische attracties. De Gondola in Banff was er een. Vandaag hadden we dus tickets voor de Icefields. Via Highway 93 reden we richting Jasper. Volgens de folders die in de camper liggen 1 van de mooiste routes ter wereld! Ik weet niet of dat zo is, ma
ar het is wel de mooiste
die wij ooit hebben gereden. Dus opnieuw vaak stoppen en foto's maken. Jammer dat je op de foto's niet kunt vastleggen Hoe mooi het hier is. Rond 14.00 uur waren we op de Icefields. Om 15.00 konden we in de bus stappen die ons naar de Icefields Explorer bracht. Met dit speciale voertuig gingen we de gletsjer op. Bovenop de gletsjer gingen we er uit en konden we even rondlopen en foto's maken. Brrrr, het was er koud. Foto's volgen als we beter Internet hebben. Toen we weer terug waren in het info centrum van de Icefields konden we wein de rij voor de Glacier Skywalk.