dag 12

15 september 2016 - Field House, Canada

Vanmorgen op weg gegaan naar Lake Louise. Onderweg een aantal keren gestopt.Er zijn zoveel schitterende plekjes en meertjes hier in de Rocky ' s. Maar goed, lake Louise is zo'n plek die je gezien moet hebben. Wij zijn er dus ook geweest en het is echt een schitterend meer, maar het is er zo druk! We hebben dus snel een aantal foto's gemaakt en zijn gauw vertrokken. In Field hebben we het informatiecentrum bezocht. Zij gaven als tip om Lake Emerald te bezoeken. Ik had dit zelf ook al gelezen in een van de boeken die we mee hebben genomen dat je daar een mooie wandeling om het meer kunt maken. En dat hebben we dus ook gedaan. Een ronde van iets meer dat 5 km om het meer. Geweldig. Toen weer op zoek naar een camping. Ik kon me van de allereerste informatie middag van de ANWB nog herinneren dat ze het over Kicking Horse hadden. En laten wij nu ineens het bordje Campground Kicking Horse zien! Natuurlijk zijn we daar gestopt. Camping op zich was prima wel flink verouderd.
Op tijd naar bed gegaan want vrijdag wordt een lange dag met vrij veel kilometers