Vancouver Island.

4 september 2018 - Vancouver Island, Canada

Vanochtend werden we om 08.30 uur opgehaald en naar Travelland gebracht waar we de camper konden ophalen. Eerst nog wat tekst en uitleg maar rond 11.00 uur konden we met camper op pad. Eerst maar boodschappen gedaan. Dit is altijd best wel een hele onderneming in een ander land. Toen we de boodschappen hadden weggepakt in de camper, hebben we samen nog koffie gedronken en daarna hebben we afscheid van elkaar genomen. Ronald en Hester gaan ongeveer dezelfde route rijden,die wij vorig jaar hebben gereden en wij zijn naast de ferry gereden . Na zo'n anderhalf uur op de ferry waren we op Vancouver Island. Daar zijn we aangekomen in Beachbomber RV Park in Saanichton. Een kleine camping gelegen aan de zee. Hier blijven we vanacht. Morgen zien we wel weer verder.

1. Dick Schoenmaker:
    6 september 2018
    Victoria is een stad in het westen van Canada. Het is de hoofdstad van de provincie Brits-Columbia. De stad ligt in het uiterste zuidoosten van het Vancouver eiland. Met een veerboot kan men in 90 minuten naar het op het vasteland gelegen Vancouver. De stad is net als de stad Regina vernoemd naar koningin Victoria. Even gekeken op Wiki.