Dag 2. Wat een dag!

5 september 2016 - Princeton, Canada

Na een heerlijke nachtrust gingen we vanochtend vol goede moed op pad. We hadden besloten om eerst naar de Othello tunnels te gaan.  Goede keuze, was indrukwekkend om te zien en als extraatje hebben we een heleboel zalmen zien zwemmen. Het begin van de grote zalmtrek. Daarna zijn we iets van onze oorspronkelijke route afgeweken en hebben besloten om onderlangs te rijden. Halverwege Princenton reden we over een pas en plotseling voelde Peter dat er iets niet in orde was met de auto. Er zat dus een hele dikke bout in de band van onze camper. Toen we probeerden om te bellen met de verhuurder kwamen we er achter dat we geen bereik hadden met onze telefoon. Om een lang verhaal kort te maken, we zijn dus doorgereden tot de eerstvolgende plek waar een telefoon was. Na telefonisch overleg met het verhuurbureau toch maar besloten om door te rijden naar Princeton, kon volgens hen geen kwaad. Het was nog een uur rijden. Het ging allemaal lekker, schitterende route maar op  zo'n 20 km zei de band pang. Toen konden we dus echt niet verder.  Gelukkig hadden we daar wel weer bereik en konden we opnieuw bellen met het verhuurbureau. Na  2 uur wachten kwam er een monteur en werd onze band verwisseld en konden we doorrijden naar onze volgende camping. Deze hadden we gelukkig al telefonisch geboekt, zodat we niet naar een plekje  hoefden te zoeken.

Rond 19.00 uur waren we op de camping.

Eind goed, al goed.

1. Anja Tuller:
    6 september 2016
    Oeps, gelukkig dat jullie bereik hadden en de monteur binnen 2 uur ter plekke was. Trusten voor laters
  2. Hester:
    Nou dan hebben jullie dat maar weer gehad.... de rest zal nu dan vast vlekkeloos verlopen. Gelukkig goed op kunnen lossen.
    Gewèldig die zalmen! Dat is Canada zoals ik t op tv zie.
  3. Hester:
    6 september 2016
    De flat tire was niet zo leuk, maar voor de rest is het hier echt wel genieten!
  4. Miranda en Stefan:
    Wat een pech. Maar snel opgelost...gelukkig.
  5. Edith:
    6 september 2016
    Wat een begin! Gelukkig nu weer opgelost. fijne reis verder!
  6. Dick Schoenmaker:
    Mooi om zo te genieten van het landschap, en de zalmen. Nu zijn jullie de hengels dan toch vergeten mee te nemen. Dan hadden jullie nog vis kunnen eten. Vervelend van de bout in de band, meestal kun je ook wel doorrijden, maar uiteindelijk begeeft de band het toch. Maar het was goed opgelost. Goede reis verder, en geniet er van.
  7. Jan:
    6 september 2016
    Hoi Peter en Jose, ik zou ook graag jullie avontuur willen volgen.
  8. Daniëlle:
    7 september 2016
    Nou, dat is een bijzondere eerste dag... gelukkig goed afgelopen.