Aangekomen in Vancouver.

3 september 2016 - Vancouver, Canada

We zijn er! Op het moment dat ik dit schrijf is het 20.32 uur plaatselijke tijd, dat betekend dus 05.32 uur on Nederland. Was dus wel een lange dag voor ons. Na het ontbijt  zijn we rond 08.45 uur weggereden  richting Schiphol.

Op zich ging het best allemaal wel vlot, alleen voor het boarden moesten we wat langer wachten. Maar om ong half een konden we door de slurf naar het vliegtuig.

We hadden stoelen gereserveerd zodat we lekker met zijn tweetjes naast elkaar konden zitten.  Na een vlucht van 10 uur landden we op Vancouver AirPort. Daar nog een half uurtje slalommen door de poortjes voordat we de bagage konden ophalen. Daarna was het weer wachten op de shuttlebus die ons naar ons hotel bracht .

Na te hebben ingecheckt zijn we op aanraden van de man van de receptie in een sportsbar beland, waar we een lekker Canadees biertje hebben gedronken en heerlijk hebben gegeten. Daarna nog een wandelingetje gemaakt en genoten van het avondzonnetje in Vancouver. We gaan zo lekker slapen. Morgen ochtend om 8.30 uur worden we opgehaald door iemand van het bedrijf waar we een camper hebben gehuurd dus we moeten al weer vroeg ontbijten.

Al met al een lange vermoeiende dag maar we zijn in Vancouver!

Morgen volgen de foto's.

1. Hester:
    4 september 2016
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Laat het avontuur maar beginnen!
    Liefs van ons
  2. Hester:
    4 september 2016
    Dank je. We zijn er klaar voor!
  3. Dick Schoenmaker:
    5 september 2016
    Mooi te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Natuurlijk was het wel een hele dag reizen, maar dan zit je wel aan de andere kant van de wereld. Na lekker eten en goed slapen met daarna weer een goed ontbijt kunnen jullie er weer tegen aan. Ik ben erg nieuwsgierig naar de eerste ervaringen met de camper. We gaan het horen in de verslagen.